“Ik heb Tumbador leren kennen op een verjaardagsfeestje. Dirk was daar ook aanwezig en zocht nog enkele personen om de volgende dag mee te komen tappen in het Sportpaleis voor 'Monster-Trucks'. Naast het oorverdovende lawaai was het evenement ook nog eens niet echt mijn smaak, maar de kriebel voor Tumbador was toch geboren. Al snel volgden meerdere (en betere ;-) evenementen en groeide ik door van tapper naar verantwoordelijke. In de beginjaren werd de oproep voor medewerkers en bijbehorende inplanning op de verschillende evenementen nog allemaal via mail geregeld, maar door de steeds groeiende medewerkerslijst werd dit al snel onwerkbaar. Een min-of-meer geautomatiseerde oplossing drong zich op. Samen met een handvol interne medewerkers werd een plan opgemaakt hoe onze ideale automatische verwerking er uit moest zien. Samen met de Karel de Grote Hogeschool werd het project opgezet en werkten er een tiental groepjes studenten voor ons een eigen voorstel uit. Na een volledig schooljaar vergaderen en bijstaan van de projectgroepjes werd er uiteindelijk één webapplicatie door ons uitgekozen voor evenementenbeheer. Dan volgde de herwerking van de website. Stilaan verlegde ik mijn werkterrein van evenementen-werkgroep naar de IT-werkgroep, waar ik momenteel mijn focus voornamelijk op mailbeheer en de website heb liggen.”